Gratis hulp bij belastingzaken in Vaals

9 februari 2023, van 14:00 tot 17:00 | Bibliotheek Vaals

Moeite met uw belastingzaken? Maak een afspraak voor het belastingspreekuur in de bibliotheek in Vaals. Wij werken samen met de studenten fiscaal recht van de Stichting SFFR. Een expert van SFFR helpt u met uw belastingzaken.

Wat

Hulp bij het doen van de belastingaangifte. De expert kan ook uw toeslagen controleren en u helpen met andere vragen over belastingzaken. U kunt komen met vragen over inkomstenbelasting, over de aangifte van dit jaar of over de belastingaangifte over eerdere jaren. Heeft u voor eerdere jaren geen aangifte gedaan en wilt u weten of u misschien iets kan terugkrijgen? Dan kunt u ook naar het spreekuur komen.

U kunt geen vragen stellen over erfrechtbelasting en vennootschapsbelasting.

Voor wie

Iedereen met een gezinsinkomen lager dan €40.000. U heeft geen onderneming, geen winst uit onderneming of resultaat uit overige werkzaamheden.
U hoeft geen lid te zijn van de bibliotheek. Het spreekuur is gratis.

Wat neemt u mee?

DigiD inloggegevens, een identiteitsbewijs, mobiele telefoon, alle jaaropgaven van het jaar waarover aangifte wordt gedaan, overzicht van bijzondere kosten zoals ziektekosten, alimentatie en van uw bezittingen en schulden.

Aanmelden verplicht

Aanmelden bij de balie tijdens openingstijden van de bibliotheek. Of via onderstaande knop, met vermelding ‘belastingspreekuur Vaals’.