Goed geïnformeerd: (financiële) mogelijkheden voor mantelzorgers

13 oktober 2022, van 14:00 tot 15:30 | Bibliotheek Valkenburg

Steunpunt Mantelzorg Zuid organiseert een informatieve middag voor mantelzorgers en hun naasten over de financiële mogelijkheden voor mantelzorgers.

Zorgkosten
Zorgt u langdurig voor een familielid, vriend(in) of andere naaste? Dan is de kans groot dat u extra kosten maakt voor de zorg die u geeft. Denk aan autokosten, parkeergeld, kosten voor het doen van de was. Wellicht bent u minder gaan werken. Als mantelzorger kunt u aanspraak maken op een aantal vergoedingen of regelingen.

Onderwerpen themabijeenkomst:

• Wanneer ben je een mantelzorger?
  • Hoe wordt de zorg gefinancierd?
  • Welke (financiële) mogelijkheden zijn er voor mantelzorgers?

Aanmelden via info@mantelzorgzuid.nl of per telefoon 043 - 321 50 46 o.v.v. themabijeenkomst ‘Financiële mogelijkheden voor mantelzorgers’
Let op: er kunnen maximaal 15 mensen deelnemen.