Gebaren-voorleesworkshop voor jou en je peuter

8 november 2021, van 15:15 tot 16:00 | Bibliotheek Valkenburg

‘Mama kwijt’…. Zoek je mee? Kom luisteren èn kijken naar het grappige verhaal ‘Mama kwijt’ geschreven door Chris Haughton.

Luisteren spreekt voor zich bij voorlezen, maar kijken??? Ja dat kan, want deze voorleesworkshop wordt ondersteund met gebaren. Waarom lezen ondersteunen met gebaren? Gebaren maken verhaaltjes en liedjes nog leuker voor jonge kinderen. Kinderen horen niet alleen taal maar kunnen ook iets zien en dat maakt het verhaal nog spannender, levendiger en grappiger. Daarnaast kunnen gebaren een positieve bijdrage leveren aan de spraak-taalontwikkeling en de sociaal emotionele ontwikkeling van een peuters. Hierover vertelt Esther jullie graag meer!

Door: Esther Sluijsmans, logopediste, babycoach en babygebarendocent van ‘Babycoaching Esther’ verzorgt deze workshop voor jonge peuters van 2 en 3 jaar en hun ouders / verzorgers.

Wel even aanmelden: 043 6012063 of info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v Valkenburg voorlezen met gebaren.

Ben je verhinderd, dan kunt je eventueel deelnemen in een andere vestiging.

Kijk voor meer informatie over babygebaren op www.Babycoaching-Esther.nl of www.facebook.com/babycoachingesther