Gebaren met en voor Sinterklaas

20 november 2019, van 10:00 tot 11:00 | Bibliotheek Valkenburg

Hoor jij ook weer overal Sinterklaasliedjes? Vinden jouw papa en mama het leuk om voor te lezen over het paard van Sinterklaas? En dansen jullie in de klas weer de Pietendans?

Sinterklaasliedjes en de verhalen over Sinterklaas worden nog levendiger en grappiger als jij, je papa, mama en juf er gebaren bij gebruiken. Wil je deze gebaren leren? In deze speciale workshop wordt een sinterklaasverhaal en de Sinterklaasliedjes ondersteund met gebaren.

Esther Sluijsmans, logopediste, babycoach en babygebarendocent van Babycoaching Esther verzorgt deze workshop.

Wel even aanmelden via 043 6012063 of info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v babygebaren Valkenburg.

Kijk voor meer informatie over babygebaren op www.Babycoaching-Esther.nl of www.facebook.com/babycoachingesther.