Filmvoorstelling Boy behind the Door in Bibliotheek Vaals

30 juni 2022, van 19:00 tot 21:00 | Bibliotheek Vaals

Kosten: € 3,00 en leden € 2,00

Wil je lekker in je eigen buurt een film kijken? Kom dan naar de bibliotheek van Vaals. De film ‘Boy behind the Door’ staat in het teken van de Thriller Tiendaagse.

De beste vrienden Bobby en Kevin zitten in hetzelfde honkbalteam. Op een dag worden ze ontvoerd en naar een afgelegen huis gebracht. Terwijl Kevin naar binnen wordt gevoerd, blijft Bobby in de kofferbak vastzitten. Hij slaagt erin te ontsnappen, maar kan zijn vriend niet zomaar achterlaten. Hij besluit het huis te betreden.

Tijdens de pauze is het mogelijk om iets te drinken.

In verband met een beperk aantal plaatsen is aanmelden verplicht via mail info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v film Vaals.