Film: Voor de stilte

9 mei 2017, van 19:00 tot 21:30 | Bibliotheek Valkenburg

Kosten: €4,00, bibliotheekpashouders: € 2,00

Voor de stilte, een film van Richard Dols, is een toegankelijke documentaire over mensen in hun laatste levensfase in verschillende hospices in heel Nederland.

Ze delen hun persoonlijk verhaal, hoop, overtuigingen en geloof. Ieder handelt met zijn eigen angsten en zicht op de naderende dood. En daarin is het levensverhaal medebepalend. In deze laatste maanden blijkt dat het leven hen meer te bieden heeft dan zij zelf hadden verwacht, waarin we o.a. de liefde voor natuur, een crimineel verleden en een levenslang geheim ontrafelen.

Na afloop kan men vragen stellen aan Richard Dols, maker van de film, Marius Schepers van Geerlingshospice Valkenburg en Yvonne van Rooij, Mantelzorg Zuid.
Ook staat er een drankje voor U klaar.

Graag aanmelden via: 043-6012063 of email: valkenburg@heuvellandbibliotheken.nl