Fantastische voorstelling Kokkerellen met verhalen door vertelhuis Raccontella

2 oktober 2018, van 16:00 tot 17:00 | Bibliotheek Margraten

Kokkerellen met verhalen is een interactieve voorstelling met poppenspel en muziek. Het verhaal speelt zich af in de keuken van de Franse koning.

De koning is een slechte eter en lust alleen maar soep en pannenkoeken van zijn favoriete kok Gaston. De koning heeft alle andere koks de keuken uitgestuurd. Gaston voelt zich alleen en is heel blij als een boekenwurm bij hem in zijn kapotte oventje wil komen wonen. Eindelijk een hulp in de keuken en een vriend. Maar … boekenwurmen eten boeken nietwaar? Maar wat gebeurd er als deze boekenwurm iets anders wil eten dan letters? Als dat maar goed gaat! Tijdens deze voorstelling maakt Gaston een heerlijke koninklijke lettersoep voor de koning.

Voor kinderen vanaf 4 jaar.

Aanmelden per mail info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. kokkerellen Margraten of per telefoon 043 4589151.

Website Vertelhuis Raccontella