Expositie Marloes de Boer

4 januari 2022 t/m 30 maart 2022 | Bibliotheek Margraten

Mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Marloes de Boer. Ik schilder nu ruim 10 jaar . Via cursussen bij Kumulus te Maastricht, Vrije Academie te Kerkrade en het Arcuscollege in Heerlen ben ik in aanraking gekomen met verschillende stijlen van schilderen.

Daarnaast heb ik bij een aantal mensen die aan huis cursussen geven ook vele lessen gevolgd en bij Ans Westdorp in Simpelveld heb ik vooral technieken verder uitgediept en verfijnd. Ik heb mij op deze wijze een stijl eigen gemaakt die vooral gekenmerkt wordt door veel kleur. Mijn passie ligt in het zelf mengen van kleuren. Ik schilder en teken vooral thuis in huiselijke kring.

De mandala is een plan, kaart of geometrisch patroon dat metafysisch of symbolisch de kosmos uitbeeldt in de Tibetaanse kunst, maar wordt ook veel in het Tibetaans boeddhisme gebruikt.

Als je meer kunstwerken van me wilt zien kun je me mailen naar mdbhobby@ziggo.nl.