Expositie Marjan Vleugels

11 november 2022 t/m 31 januari 2023 | Bibliotheek Margraten

Tot eind januari 2023 stelt Marjan Vleugels haar nieuwe schilderijen tentoon in de bibliotheek van Margraten. Deze keer kunnen jullie schilderijen, speciaal voor kinderen, bewonderen.

Marjan Vleugels over haar werk...

"Een leuke afbeelding voor kinderen verzinnen, vind ik niet moeilijk. Vaak zie ik er al een heel verhaal bij. Mijn ideeën teken ik eerst uit, waarna deze worden uitgewerkt in klei. Door het werken met klei krijg je een 3D-effect, waardoor je meteen wordt meegenomen in het verhaal. De schilderijen zijn een aanwinst voor iedere kinderkamer. Voor het slapen gaan samen met je kind verhaaltjes maken of liedjes zingen bij de afbeelding. Een goede nachtrust verzekerd!

Interesse in of vragen over een van mijn werken neem dan gerust contact met mij op marjanvleugels@gmail.com."