Expositie: Te kunst en te keur!

15 juli 2022 t/m 30 september 2022 | Bibliotheek Valkenburg

Deze duo expositie wordt aangeboden door Sandra Hendrix en Susanne Pluger. Wij zijn twee bevlogen kunstenaressen uit Heerlen en Eygelshoven. Dynamisch, eclectisch en op intuïtieve wijze creëren wij onze kunst. Alle twee hebben wij een geheel eigen en unieke stijl. Tijdens deze exposite nodigen wij u uit en nemen wij u mee op onze reizen op doek.

Waan uzelf even in een andere wereld, waarin speelsheid, kleur en dynamiek elkaar afwisselen. Gedurende deze expositie zullen we met enige regelmaat nieuwe doeken tentoonstellen. Zo bent u steeds op de hoogte van ons allernieuwste werk. En, er is ook aan de kleine mensen gedacht met sprookjesachtige taferelen.

Kom kijken, laat u verrassen en inspireren!

Over ons

Ik ben Sandra Hendrix (San), beeldend kunstenaar. Ik maak expressieve tekeningen en schilderijen vanuit de intuïtie. Ik werk met verschillende technieken. Daarnaast geef ik workshops voor iedereen op verschillend vlak. O.a. met Suus, onder de naam Creatief met Suus en San.

Ik ben Susanne Pluger (Suus), intuïtief kunstenaar met o.a. een grote passie voor sprookjesachtige kunst. Ik maak mijn werken op doek, hout en steen en ik laat mij hierbij inspireren door de natuur, muziek, dromen en nog veel meer. Voor volwassenen en kinderen.

Creatief met Suus en San is een samenwerking van twee bevlogen kunstenaars die mensen enthousiast willen maken zichzelf te uiten op verschillend vlak met allerlei technieken. Want...creëren is uniek en iedereen kan het!

Meer informatie over Sandra en Susanne op www.sanhart.nl en www.schilderijenvansuus.nl.