Etherische oliën & leren – gratis kennismakingsworkshop voor ouders en geïnteresseerden

8 februari 2019, van 18:30 tot 19:30 | Bibliotheek Margraten

Ben jij bewust met je gezondheid bezig? Ben jij al bekend met de mogelijkheden van etherische oliën of wil je er meer van weten?

Kom naar de gratis workshop over etherische oliën & leren in de Bibliotheek van Margraten. We laten je kennismaken met 100% zuivere etherische oliën voor ondersteuning van lichamelijke en mentale uitdagingen. Voor meer informatie kijk op www.creativityschool.net/olie. Meld je aan voor één van de gratis kennismakingsworkshops. Aansluitend de workshops is het mogelijk om een starterskit te bestellen.