VOLGEBOEKT! Escape room De bankoverval in Bibliotheek Margraten

9 november 2022, van 15:30 tot 17:00 | Bibliotheek Margraten

Kosten: €1,00

Wil je een spannend avontuur beleven met vluchtroutes, explosies en een hoop diamanten en zit je in groep 6, 7 of 8? Dan kom de escaperoom De bankoverval spelen in de bibliotheek Margraten.

Er heeft een bankoverval plaatsgevonden, waarbij de dief ontsnapt is en kostbare spullen heeft ontvreemd. De kostbare spullen zijn een goudstaaf, diamant, geld en een diamanten ring. De politie is op zoek naar de dief met de ontvreemde spullen. Jullie kunnen de politie helpen door o.a. de vluchtroute te ontcijferen die de dief heeft afgelegd over een groot deel van de wereld. En let op: de tijd is niet wat het lijkt in deze zoektocht. De kans dat het explosief zal verlopen is groot.
Lukt het jou om de dief te vinden en de gestolen goederen op te sporen? Lukt het jou om deze missie te voltooien?

Meld je aan via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. escaperoom Margraten of via 043 458 9151.