Durf jij het aan? De vloek escape room

18 mei 2022, van 15:00 tot 16:30 | Bibliotheek Vaals

Kosten: Gratis voor leden en niet leden € 1,00

Heb jij zin om een spannend en gezellig avontuur tegemoet te gaan samen met andere leeftijdsgenoten? Iets waarbij je creatief en ‘out of the box’ moet denken? Kom dan naar een Heuvellandbibliotheek en speel de vloek escaperoom

Er was een merkwaardige meester op school de ‘Krekel’; meester de Bok. Hij wist het vertrouwen van de kinderen te winnen door…. altijd hele spannende verhalen te vertellen. Maar één verhaal bewaarde hij altijd tot het laatst. Toen de kinderen dit hoorden vielen ze allemaal in slaap. Behalve één! Zij wist te ontsnappen en heeft nu jullie hulp nodig om de vloek op de kinderen te verbreken. Lukt het jullie om de vloek van meester de Bok te verslaan?
Je kunt door middel van allerlei puzzels en raadsels op te lossen erachter komen wat deze vloek is en het tegengif vinden.

Voor kinderen van groep 6, 7, 8. Wel even aanmelden via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v escaperoom en Vaals.