De spin die het veel te druk had

9 november 2022, van 15:00 tot 16:00 | Bibliotheek Vaals

Voorlezen met gebaren voor peuters van 2-3 jaar en ouders/verzorgers.

Op een mooie morgen werd een spin door een zacht briesje door de lucht gedragen. Een ragfijne draad slierde achter de spin aan. Toen landde ze op een hek, vlak bij het erf van een boerderij en begon een web te maken. Wil je weten hoe dit verhaal uit dit prentenboek verder gaat? Kom luisteren en kijken naar dit mooie en grappig verhaal in deze speciale workshop waarin lezen en zingen met gebaren centraal staan. Waarom staan gebaren in deze workshop centraal? Gebaren zijn niet alleen leuk, maar leveren ook een positieve bijdrage aan de spraak- en taalontwikkeling van jonge kinderen.

Kom samen met je kindje luisteren en kijken naar het verhaal, zingen en dansen. Esther Sluijsmans, logopediste, babycoach en babygebaren docent van 'Babycoaching Esther', verzorgt deze peuterworkshop.

De workshop is gratis, wel aanmelden via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. 'spin Vaals' of via 043 3080110.