De nieuwe donorwet is ingegaan!

24 september 2020, van 19:30 tot 21:30 | Bibliotheek Vaals

Kosten: 2 euro voor leden en 4 euro voor niet-leden

Praten over orgaandonatie na de dood is voor veel mensen erg ingrijpend, zelfs eng. Toch is het verstandig om het te doen, door samen te praten en eventuele beslissingen vast te leggen zodat het allemaal geregeld is, voor u en zeker zo belangrijk voor de nabestaanden. Zij zullen er dan een goed gevoel bij hebben dat het inderdaad zo geregeld is zoals men samen besproken heeft.

Een vrijwilliger van de Nederlandse Transplantatiestichting die zelf, of waarvan een familielid een transplantatie heeft meegemaakt geeft u informatie en vertelt over zijn of haar eigen ervaringen. Natuurlijk is er ook gelegenheid om vragen te stellen.

Aanmelden verplicht via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v donorwet Vaals of telefoon 043 3080110.

Titels over orgaandonatie in onze collectie