Cursus Mijn leven is een boek waard

16 oktober 2019, van 10:30 tot 12:00 | Bibliotheek Eijsden

Kosten: €25,00 (5 sessies)

Mijn leven! Daar zou je een boek over kunnen schrijven. Ik hoor het zo vaak. En in veel gevallen is het ook helemaal waar. Maar met een interessant of dramatisch leven ben je nog geen auteur. En toch is het jammer als dat verhaal verloren gaat. Kinderen hebben nooit willen luisteren. De kleinkinderen zijn soms wel, soms totaal niet geïnteresseerd. Pas als je er niet meer bent krijgen ze vaak spijt. Ze kunnen je dan niets meer vragen.

Dus?

Schrijf het voor ze op. Stel je zelf de vragen die bij hen later komen en geef er antwoord op. Vertel ook de dingen die je nog kwijt wilt, waar ze geen idee van hebben.

Maar waar begin je? Hoe breng je structuur in je verhaal? Elle Eggels wil je daar graag bij helpen. Eens per twee weken komen we bij elkaar in de bibliotheek van Eijsden. Zij luistert naar wat je al geschreven hebt en geeft advies hoe het anders kan, of beter.

We starten op woensdag 16 oktober en er zijn in totaal 5 sessies van 10.30-12.00 uur. De groep bestaat uit maximaal 10 personen.

Aanmelden via info@heuvellandbibliotheken.nl of 043 4093320.