Cursus Lichaamstaal

17 mei 2018, van 20:00 tot 22:00 | Bibliotheek Valkenburg

Kosten: € 5,- (pashouders € 3,50)

Na de cursus LICHAAMSTAAL zal je leven nooit meer hetzelfde zijn! Lichaamstaal; we gebruiken het allemaal, maar we zijn ons er vaak niet van bewust. Om nog maar te zwijgen van hoe onze (onbewuste) lichaamstaal op anderen overkomt.

Bluegg, het bedrijf van Valkenburger Stefan in de Braekt dat zich richt op het versterken van de Emotionele Intelligentie (EQ) van mensen, verzorgt op donderdag 17 mei in de vestiging Valkenburg van Heuvellandbibliotheken een boeiende cursus Lichaamstaal.

‘Als je lichaam spreekt, kun je maar beter je mond houden’, vermeldt de website van Bluegg.
‘In de interactieve presentatie over Lichaamstaal nemen wij u mee in de wereld van lichaamstaal. Welke informatie geven we over onszelf prijs zonder ook maar één woord gesproken te hebben? U bent van harte welkom om te komen kijken, luisteren en meedoen met deze verrassende presentatie. Uw leven zal daarna nooit meer hetzelfde zijn.’

Je leert de emoties op iemand zijn gezicht zien via herkenning van bewegingen van de lippen of de ogen (micro-expressies), maar ook hoe je iemands verborgen intenties en onbewuste informatie kunt achterhalen.
Hoe merk je dat iemand liegt en hoe reageer je daar vervolgens op? In de cursus Lichaamstaal leer je met dit soort zaken om te gaan. Ook gesprekstechnieken komen aan bod, om in een onderhoud met iemand te geraken waar jij wil. BLINK™ gesprekstechniek - een zeer krachtige manier van communiceren - gaat je daarbij helpen.

Aanmelden via 043-6012063 of valkenburg@heuvellandbibliotheken.nl

Boeken over lichaamstaal