Cursus Klik en Tik

18 juni 2020, van 12:30 tot 14:30 | Bibliotheek Margraten

Kosten: € 12,00

Heb je nog helemaal geen ervaring met een computer of wil je er graag meer mee doen? Dan is Klik & Tik iets voor jou!

We beginnen bij het begin. En dan gaan we stap voor stap verder. Je leert typen, e-mailen en je gaat het internet op. Filmpjes laten zien hoe het werkt en daarna kun je zelf gaan oefenen op één van onze laptops. Als je er niet uit komt is dit helemaal geen probleem. De aanwezige docent kan je alle hulp bieden die je nodig hebt. Het zijn 4 dagdelen van 2 uur.

Meedoen?

Meld je aan via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. Klik & Tik met naam van de bibliotheek en je telefoonnummer of bel 043 4589151.