Cursus Digitale snelweg

25 mei 2020, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Vaals

Kosten: € 21,00

Wil je (beter) leren omgaan met Windows 10? Dan is de Digitale Snelweg iets voor jou!

In de cursus wordt de verkenner behandeld en je leert hoe je mappen kunt aanmaken, kopiëren en verwijderen. Word teksten opmaken, knippen en plakken, foto’s opslaan en uploaden. Je leert hoe je op een veilige manier kunt internetten en e-mailen, het kopen en betalen via internet. Ook efficiënt werken met de muis en het toetsenbord komen uitgebreid aan de orde. Enige ervaring met Windows is wel wenselijk. Het zijn 7 lessen van 2 uur.

Meedoen?

Meld je aan via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. Digitale Snelweg met naam van de bibliotheek of bel 043 4589151.