Boekstart workshop babygebaren

22 september 2018, van 10:15 tot 11:00 | Bibliotheek Margraten

Lezen, spelen en zingen met je baby en dreumes is leuk, maar kan nog leuker en actiever. Hoe? Maak gebruik van babygebaren. Tijdens deze gezellige gebarenworkshop leert u hier meer over. U ziet en ervaart hoe makkelijk babygebaren te leren en toe te passen zijn in de communicatie met uw kind.

Esther Sluijsmans, logopediste en babycoach, geeft deze BoekStart workshop.

Tijdens deze interactieve en muzikale workshop zullen ouder en kind

• Ervaren hoe leuk en gemakkelijk babygebaren toegepast kunnen worden bij het voorlezen, spelen en zingen.
  • Tijdens zingen, spelen en voorlezen babygebaren leren.
  • Ontdekken hoe interactief samen lezen, zingen en spelen kan zijn.
  • Meer leren over babygebaren en de positieve effecten op de spraak-taalontwikkeling.

Voor wie?

Baby’s en dreumesen van 0 maanden tot 2 jaar met hun ouders/verzorgers. Maar ook broertjes en zusjes tot 3 jaar zijn van harte welkom!

Toegang gratis! Het maximale aantal baby’s en/of dreumesen is 9. Aanmelden kan aan de balie van Bibliotheek Margraten, telefonisch via 043 4589151 of door het sturen van een mail naar info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v babygebaren/margraten.

Meer informatie over babygebaren