Boekpresentatie: Irma Huis in ’t Veld over ‘Plusmama ben je niet, dat word je’

28 oktober 2020, van 19:30 tot 20:30 | Bibliotheek Eijsden

Kosten: €4,- en €2,- voor bibliotheekpashouders

Irma Huis in ’t Veld presenteert in de vorm van een interview haar boek: ‘Plusmama ben je niet, dat word je.’ Op haar 34ste kreeg ze een relatie met een man met twee kleine kinderen. Van de een op de andere dag maakten de kinderen deel uit van haar leven. Tijd om rustig aan het idee van kinderen in haar leven te wennen was er niet.

Haar omgeving reageerde vaak verbaasd als ze aangaf dat ze dat moeilijk vond. Ze wist toch waar ze aan begon? Irma besloot op zoek te gaan naar ervaringen van andere vrouwen in een soortgelijke situatie. In het boek: ‘Plusmama ben je niet, dat word je,’ vertelt ze openhartig haar eigen verhaal en deelt ze de ervaringen van verschillende plusmama’s. De verhalen worden steeds aangevuld met waardevolle tips en inzichten van een kinder- en stiefgezincoach. De openhartigheid van de vrouwen die hun verhaal delen en die een kijkje in hun leven als plusmama geven, maken het lezen van dit boek een feest van herkenning voor alle plusmama’s. En voor alle plusmama’s in wording!

19.30 uur - aanvang
19.40 uur - start boekpresentatie. Irma in gesprek met de interviewer.
20.15 uur - Afronding en mogelijkheid tot persoonlijke kennismaking met Irma en boekenverkoop/signeren.

Over Irma Huis in ’t Veld

Irma Huis in ’t Veld, geboren op 2 mei 1981 in Sittard. Werkt als adviseur communicatie. In mei 2020 bracht ze haar boek: ‘Plusmama ben je niet, dat word je’ uit en lanceerde tegelijkertijd het platform plusmama.nl. Een platform vol verhalen van en voor vrouwen en mannen, die deel uitmaken van een samengesteld gezin. Samen met haar man woont ze in Echt-Susteren en is ze trotse plusmama van twee meiden; 10 en 8. In 2021 verwacht ze haar tweede boek, gebaseerd op het samengestelde gezin, uit te brengen.

Wil je er bij zijn? Meld je dan snel aan via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. Plusmama / Eijsden. Vanwege de huidige maatregelen is het aantal plaatsen beperkt, dus vol=vol.

Boeken over stiefmoeders