Bijeenkomst Online Leesclub Heuvellandbibliotheken

14 mei 2021, van 15:00 tot 17:00 | Online

De leesclub komt samen via Zoom. De bibliotheek biedt de mogelijkheid om onder leiding van leesclubbegeleider Maria Kleijnen mee te doen aan een digitale boekbespreking van het boek 'Welkom in het rijk der zieken' van Hanna Bervoets.

Vind je het fijn om met anderen over het boek ‘Welkom in het rijk der zieken’ te praten en ervaringen en inzichten uit te wisselen. Dan word je van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze digitale boekbespreking. Deze bijeenkomst vinden plaats via Zoom. Deelname is gratis.

Bij deze boekbespreking ontvang je een leeswijzer met een samenvatting van het boek, analyse van literaire aspecten, informatie over de auteur en discussievragen. Om optimaal deel te kunnen nemen aan het gesprek, is het een voorwaarde dat deelnemers het boek gelezen hebben of aan het lezen zijn. Het boek kun je lenen via de bibliotheek en als e-book via onlinebibliotheek.nl.

Wil je meedoen aan deze inspirerende leesclub bijeenkomst?

Meld je dan aan via info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. online leesclub/Hanna Bervoets.

Na aanmelding ontvang je een deelnamelink waarmee je kunt inloggen. In de uitnodiging staat ook een uitleg over het gebruik van het programma Zoom.

Ga naar onze catalogus

Ga naar onlinebibliotheek.nl