Bijeenkomst Leesclub Bibliotheek Margraten

21 april 2017, van 18:30 tot 20:00 | Bibliotheek Margraten

Onder het genot van een kop koffie of thee en veel gezelligheid worden er een of twee boeken besproken. Variërend van genre, hetzij literaire, spannende of informatieve boeken, inspelend op de huidige tijd.

Op vrijdag 21 april 2017 wordt het boek “Muidhond” van Inge Schilperoord besproken i.s.m. Maria Kleijnen. Dit boek sluit aan bij het thema van de Boekenweek 2017: “Verboden vruchten”.

Heeft u interesse, ook al bent u geen lid van de leesclub, dan kunt u zich aanmelden voor deze bijeenkomst!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Heuvellandbibliotheek Margraten, telefoonnummer 043-4589151 of via margraten@heuvellandbibliotheken.nl.

Bekijk het boek Muidhond in onze catalogus