Bijeenkomst dichtgroep Dichterbij bibliotheek Eijsden

6 september 2017, van 14:30 tot 16:30 | Bibliotheek Eijsden

De Eijsdense dichtgroep DICHTERBIJ bestaat sinds januari 2015. Iedere eerste woensdag van de maand komen de 7 leden bij elkaar in de bibliotheek in Eijsden.

Vóór elke bijeenkomst maakt ieder een gedicht geïnspireerd op een thema dat in de vorige bijeenkomst opgegeven is. Die gedichten worden aan elkaar voorgelezen en besproken. Soms vertelt een van de leden iets over poëzie waar hij of zij meer van weet.
Er wordt serieus gewerkt en geluisterd, maar ook veel gelachen. Gewerkt – want dichten is ook een (wel heel bijzonder) soort werk. Maar er is alle vrijheid om de eigen gedachten in gedichten vorm te geven. In ABN of dialect. De diversiteit is groot.
Maar als u eens wil komen kennismaken en misschien meedoen, kan dat.

Voor aanmelden of meer informatie

Mail naar dichtgroepdichterbij@gmail.com.