Annejet van der Zijl bezoekt Bibliotheek Eijsden

13 november 2019, van 19:00 tot 21:00 | Bibliotheek Eijsden

Kosten: €2,50 voor leden, niet leden €5,00

Annejet van der Zijl is een van de bekendste en meest gelezen schrijvers van ons land. Ze schreef tot dusver zes non-fictieboeken, en (samen met Jo Simons) één fictieboek, die allen bestsellers werden. Voor haar totale oeuvre ontving ze onder andere de Gouden Ganzenveer en de Amsterdamprijs voor de Kunst.

Haar bekendste boek is Sonny Boy, een liefdesgeschiedenis die inmiddels verfilmd is. Ook schreef ze de biografieën over Annie M.G. Schmidt, prins Bernhard, Heineken en de Amerikaanse prinses.

Tijdens deze avond wordt Annejet geïnterviewd door Maria Kleijnen. Zij is cultuurwetenschapper en heeft zich in van der Zijl verdiept.

Het belooft een boeiende avond te worden.

Voor de Boekenweek 2020 gaat van der Zijl het Boekenweekgeschenk schrijven.

Telefonisch via 043 4093320 of mail info@heuvellandbibliotheken.nl o.v.v. Van der Zijl.

Annejet van der Zijl in onze collectie