Aaf Brandt Corstius Boekenweekgast in Heuvellandbibliotheken

28 maart 2019, van 19:00 tot 21:00 | Bibliotheek Vaals

‘De Moeder de vrouw’ luidt dit jaar het thema van de jaarlijkse Boekenweek. De 84e editie van de Boekenweek vindt dit jaar plaats van zaterdag 23 t/m zondag 31 maart.

In de Heuvellandbibliotheken komt schrijfster Aaf Brandt Corstius op drie achtereenvolgende avonden een lezing houden.

Aaf Brandt Corstius stamt uit een schrijversfamilie. Vader Hugo was succesvol auteur, broer Jelle is publicist en programmamaker en Aaf zelf - die getrouwd is met journalist Gijs Groentenman, heeft zich in diverse boeken beziggehouden met het thema ‘moeder en vrouw’. De perfecte auteur derhalve om tijdens genoemde lezingen inhoud te geven aan het thema van deze Boekenweek.

De lezingen rond het Boekenweekthema De Moeder de Vrouw vinden plaats op:

• Woensdag 27 Maart 19.00 – 21.00 uur in Eijsden;
  • Donderdag 28 Maart 19.00 – 21.00 uur in Vaals;
  • Vrijdag 29 Maart 19.00 – 21.00 uur in Valkenburg.

De deelname aan de lezing is gratis.
Aanmelden kan via info@heuvellandbibliotheken.nl onder vermelding van datum en locatie.

Boeken van Aaf Brandt Corstius in onze collectie