Lezing over de keuzes ten aanzien van uw levenseinde

9 mei 2017, van 20:00 tot 21:30 | Bibliotheek Eijsden

Deze lezing is geschikt voor iedereen die meer wil weten over wat wel en wat niet kan op het gebied van een zelfgekozen levenseinde.

Een vrijwilliger van de NVVE gaat in op verschillende begrippen, zoals het onderscheid tussen palliatieve sedatie en euthanasie, en de wettelijke (on)mogelijkheden van euthanasie. Verteld wordt wat men nu al kan en zou moeten regelen en welke verschillende wilsverklaringen er zijn. Ook worden de niet-reanimeren penning en de Wet op de Behandelingsovereenkomst besproken tijdens de lezing. Uiteraard is er volop gelegenheid voor het stellen van vragen en het voeren van discussie.

Aanmelden bij de balie van de bibliotheek Eijsden  of
Tel: 043 4093320 of e-mail: eijsden@heuvellandbibliotheken.nl