Lezing kleurenanalyse

4 november 2016, van 20:00 tot 22:00 | Bibliotheek Eijsden

Lezing kleurenanalyse

Welke kleuren staan u het best? Verstopt u zich achter kleuren of brengt u uzelf naar voren. Als de kleuren van uw kleding zich "voegen" in uw eigen natuurlijke kleuring bent u een evenwichtige en harmonieuze verschijning.

Margot Oltshoorn van Modice komt een lezing over kleurenanalyse verzorgen in de bibliotheek van Eijsden. Zij is dol op alles wat met kleding en uiterlijk te maken heeft. Om van deze passie haar werk te kunnen maken heeft ze verscheidene opleidingen gevolgd.

De entree is gratis maar in verband met het beperkt aantal plaatsen is aanmelden gewenst via 043 4093320 of eijsden@heuvellandbibliotheken.nl.